juli 2007

Nu er det straks ferie

Det vil si, nu reiser vi snart.Jeg tok ferie på mandag men har bare vært hjemme til nu. Om ca 2,5 timer letter flyet vårt til Oslo. Så skal vi overnatte der på hotell før vi i morgen tar buss til G...

Hobbyboden - hemmelig venn NoTroFin juli 2007

På forumet Hobbyboden er det stedsgrupper som er lukket og bare for de som har meldt seg inn i gruppen. Jeg er altså med i gruppen for Nord-Norge, den heter NoTroFin (for Nordland, Troms og Finmark...

Tirsdag 24. juli 2007

I går begynte jeg på ferien min. Jeg fikk ryddet og vasket på soverommet vårs og gjett at det TRENGTES!!! Det var mye arbeid og tungt arbeid, men det var virkelig deilig å få det gjort. Det luktet ...

Se min skjønne guddatter

På torsdag var jeg innom hos min guddatter før jeg dro på jobb.Der fikk jeg te av min venninne (mammaen til min guddatter). Jeg laget litt lunken te til den søte guddatteren min også.Se hun drikker...

Harry Potter og Føniksordenen

Harry Potter og Føniksordenen - Harry Potter and the Order of the PhoenixVi var i går og så den siste Harry Potter-filmen. Det er lenge siden jeg har lest boken, men jeg husket en del.Jeg liker Har...

Fredag den 13.

Denne måneden var det jo fredag den 13. Nu er det ikke fredag den 13. før 13. juni 2008, nesten ett år til. Og det er kun den ene gangen i 2008. I 2009 er det tre ganger fredag den 13., i februar, ...

Sykkelen min

Nu har jeg endelig fått tatt bilde av min kjære sykkel og fått det inn på PC'n. Bildet er tatt med mobilen min, det er liksom det man alltid har med seg.Min sykkel er den fremste, den grønne. B...

DinHobby - DinHobbyvenn juli 2007

I dag var pakken fra hemmelig venn på DinHobby kommet. Overraskende tidlig. Det er iallefall noen som er flinke med å sende pakkene i god tid :DDet var fem nøster Trysil Superwash fra Europris. Jeg...

07.07.07

Her er antrekket mitt i går.Den nye kjolen min passer fint sammen med smykkene (halskjede, armbånd og øredobber) ser dere. Her kan dere kanskje se øredobbene litt bedre ...Her er meg utenfor cadill...

Sjekk denne altså

I dag har vi fått ordnet bil til de vi skal i bryllup til i morgen. Det har vært noen personer i sving for å prøve få tak i en bil til brudeparet. Det skulle vise seg at det ikke var verdens enkles...

Smykker fra Sabine A. Jewlery Design

For ca fire uker siden bestilte jeg smykker til kjole jeg skal ha på meg i bryllup nu på lørdag. Det skulle lages spesielt for å passe til kjolen, fargevalgene er plukketspesielt.Jeg bestilte smykk...

Overført filer fra mobil til pc med USB-kabel

I dag har jeg endelig klart å knø meg til å fått overført bl.a. bildene fra mobilen min til pc'n. Dette er gjort med en USB-kabel.02.04.2007:Her erdet eneste bildet jeg har av bryllupsdagsgaven...

Mandag 2. juli

Skulle bare legge til at vi har hatt fint vær i dag også, her i Tromsø. Dessverre har jeg jobbet i dag, men når jeg var ferdig på jobb var det selvfølgelig grilling. Denne gangen hos noen venner.He...

Søndag 1. juli

I dag (i går; søndag 1. juli) var det nydelig vær her i Tromsø. Sol og masse varmegrader.Sønnen til min samboer dro ut, men vi sa han måtte være hjemme til klokken 12 for da skulle vi ut. Planen vå...